לכל התוכניות

מדעי המחשב – תכנות באמצעות Scratch

איך בונים משחק מחשב? בואו ללמוד איך לדבר אל המכונות בשפה שהם מכירים – שפת תכנות

כולנו מוקפים במחשבים − בבית, בבית הספר ואפילו עם הסמארטפון שלנו ברחוב. אבל איך הם יודעים מה לעשות? איך מלמדים או מתכנתים אותם? מהי בכלל שפת תכנות? החוג יתמקד בהעברת העקרונות, הרעיונות והמושגים הבסיסיים במדעי המחשב בצורה קלה ופשוטה, בהטעמת החשיבה הלוגית הנדרשת לתכנות. נלמד מושגים בסיסיים כמו משתנים, התניות, לולאות ופונקציות.

אז מה בעצם מחכה לכם בחוג?

כדי לדבר עם המחשב בשפה שהוא מבין, ניעזר בתוכנה ידידותית וקלה להפעלה עבור משתמשים צעירים, שנקראת Scratch. התוכנה הזאת היא "סביבת עבודה" או "פלטפורמת תכנות" אם תרצו, שפותחה באוניברסיטת MIT ומאפשרת לבנות אנימציות פשוטות על ידי גרירת אלמנטים דמויי לבנים עם הוראות ופקודות, כדי לבנות תסריטים לדמויות, אנימציה ומשחקים.

באמצעות אותן אנימציות ומשחקים נוכל להכיר מושגים בסיסים כמו משתנים, התניות, לולאות ופונקציות, נוכל להכין אלגוריתמים פשוטים ולחדד את יכולתנו בפתרון בעיות.

מעולם לא היה פשוט יותר ללמוד תכנות בגיל צעיר. בואו לתכנת איתנו!

הרשמה לרשימת המתנה

למי:

לילדים בכיתות ה'-ו' ללא רקע בתכנות

מתי:

בכל יום ב', בשעות: 18:00-16:30. סך הכול: 20 מפגשים. המפגש הראשון יתקיים ב-22.10.2018

איפה:

חדר מחשבים תחתון, מתחם שוה"ם קמפוס דוידסון צפון מכון ויצמן למדע ברחובות

כמה:

1,500 שקלים (עד שישה תשלומים ללא ריבית). 10% הנחה לנרשמים עד סוף אוגוסט

 הנחת חוג כפול: 10% הנחה בדמי השתתפות בחוגים יינתנו למשתתף שנרשם ליותר מחוג אחד (כולל אחים).
אין כפל הנחות

איך:

לחצו על כפתור ההרשמה בעמוד זה ועקבו אחר ההנחיות בטופס המקוון
שימו לב: מספר המקומות מוגבל, ההרשמה על בסיס מקום פנוי

עוד על התוכנית

בחוגים של מכון דוידסון לחינוך מדעי נערוך הדגמות מדעיות, ניסויי מעבדה, הרצאות מרתקות וסיורים בגן המדע בהדרכת מדריכים מנוסים ובעלי השכלה גבוהה בתחומי המדעים.

הרשמה לרשימת המתנה

למידע, הכוונה ורישום טלפוני: 08-9378300

רוצים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!