כיתה ג'3 בבית ספר "יחד" היא כיתה מרובת תלמידים ומרובת הפרעות, לכן החליטה המנהלת שיש לפצל את הכיתה לשניים. החלוקה תתבצע תוך התחשבות ברצון התלמידים – המנהלת ביקשה מהמורה עירית להורות לכל תלמיד לכתוב על פתק את שמות שני חבריו הטובים ביותר, והחלוקה תיעשה כך שלפחות אחד מהם יעבור איתו לכיתה החדשה.
התלמידים, שלא רצו שהכיתה תפוצל, תיאמו ביניהם מראש מה לרשום על הפתקים, כך שבשום חלוקה שניסתה המורה עירית לא הצליחה לפצל את הכיתה באופן שבו כל תלמיד יהיה בכיתה עם לפחות אחד מהילדים שבחר לרשום.
מה הייתה האסטרטגיה של התלמידים?
ייתכנו כמה פתרונות.
שבוע טוב,
סקובידו
הערה לגולשים
אם אתם חושבים שההסברים אינם ברורים מספיק או אם יש לכם שאלות הקשורות לנושא, אתם מוזמנים לכתוב על כך בפורום. אנו נתייחס להערותיכם. הצעות לשיפור וביקורת בונה יתקבלו תמיד בברכה.