מכון דוידסון עמוד ראשי
  • facebook
  • email
  • עב
  • En
  • عر
  • Es
  • De
  • לוגו מכון דוידסון
  • תוכניות
  • VOD מדעי
  • יום דרווין
  • מדע שיתופי
  • גן המדע
  • אודות
  • לוגו של מכון וינצמן
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
חפשו באתר
  • youtube
  • facebook
  • twitter
  • instagram
  • moodle
  • גן המדע
  • סיינטיפיק אמריקן
  • חדשות מדע
  • שאל את המומחה
  • ניסויי מדע בבית
  • יש מקום לספק
  • מה אתם יודעים?
  • מדע במבט על
  • כתבות מוקלטות
  • גחלילית – עם המדע ולידו
טוען

תוצאות חיפוש

חינוך מדעי

  • חינוך מדעי

    טורניר הפיזיקה הבינלאומי - תחרות פריצת הכספות לשנת 2022

    טורניר הפיזיקה הבינלאומי - תחרות פריצת הכספות לשנת 2022 - מזמין אתכם לבחור את הכספת שלכם לפריצה!

    4 באפריל, 2022 זמן קריאה משוער 5 5 min
  • חינוך מדעי

    טורניר הפיזיקה הבינלאומי - תחרות פריצת הכספות לשנת 2021

    טורניר הפיזיקה הבינלאומי - תחרות פריצת הכספות לשנת 2021 - מזמין אתכם לבחור את הכספת שלכם לפריצה!

    24 במאי, 2021 זמן קריאה משוער 5 5 min
  • חינוך מדעי

    שיעור במדע

    משבר הקורונה השיב לקדמת הבמה את המדע כדלק המניע הנחוץ לצמיחה, בריאות וחוסן כלכלי של החברה כולה

    ד"ר ליאת בן דוד 21 באפריל, 2020 זמן קריאה משוער 5 5 min
  • חינוך מדעי

    האומץ לבנות יחד חינוך אחר

    דווקא בימי פורענות, המדע מתגלה כמשאב חשוב יותר ויותר להישרדותנו ולשגשוג החברה האנושית

    ד"ר ליאת בן דוד 2 באפריל, 2020 זמן קריאה משוער 5 5 min
  • חינוך מדעי

    חדשנות בחינוך מדעי – לא הצהרה בלבד

    טשטוש הגבולות בין מורה לתלמיד יכול להיות המפתח לשיטות למידה נטולות היררכיה

    ד"ר יוסי אלרן 2 באפריל, 2020 זמן קריאה משוער 5 5 min
  • חינוך מדעי

    איך עושים בגרות? ככה!

    גישות חינוך חדשניות משלבות לימודים מקוונים עם מפגש פנים אל פנים, אך גם מציבות אתגרים חדשים

    ירדן בן חורין 2 באפריל, 2020 זמן קריאה משוער 5 5 min
  • חינוך מדעי

    משהו מופלא משתלב פה

    בתוך הכאוס שאנו חיים בו בשבועות האחרונים, הולכת ומסתמנת הזדמנות למהפכה של ממש בלמידה

    ד"ר צביה אלגלי 2 באפריל, 2020 זמן קריאה משוער 5 5 min
  • חינוך מדעי

    ההון האמיתי של מערכת החינוך

    מאפיין אחד משותף לכל המדינות המובילות בהישגי מערכת החינוך שלהם: הערך הגבוה שהן מייחסות למקצוע ההוראה. המורים בהן נתפסים כבעלי מקצוע נחשב ומבוקש, וזוכים למידה רבה של אוטונומיה.

    ד"ר אורלי לכיש-זלאיט 2 באפריל, 2020 זמן קריאה משוער 5 5 min
  •  
  • 1 of 7
  • לעמוד הבא ›
  • העמוד הקודם
  • העמוד הבא

רוצה לקבל עדכונים על כתבות חדשות באתר?

כן, בטח לא, תודה אשרו גם את ההודעה למעלה בפינת הדפדפן
לוגו מכון דוידסון
  • youtube
  • facebook
  • twitter
  • instagram
  • moodle
  • RSS
  • דף הבית
  • כלים
  • דרושים
  • צור קשר
  • מדיניות הפרטיות
  • תנאי שימוש
  • הצהרת נגישות
השימוש כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חובה למלא את השדה דוא"ל. כתובת הדוא"ל אינה חוקית.
להרשמה אשרו: