לכל התוכניות

יחידת פיתוח משאבים וקשרי חוץ

מנהלת היחידה: שירי טל

בתקופה האחרונה פועלת היחידה לשמר את התורמים הקיימים ולשלוח להם עדכונים שוטפים על ההתמודדות של התכניות השונות בתקופה מאתגרת זו שבה אנו לא יכולים לפגוש את המשתתפים שלנו.

בנוסף, לאור השימוש העולמי הנרחב בזום ואי אפשרות של אגודות הידידים השונות לערוך אירועים פיזיים לתורמים, נרתמנו גם אנחנו להעביר סדנאות מדעיות חווייתיות לקהילת התורמים של מכון ויצמן:
נעמה חריט-יערי סיפרה לתורמי אגודת הידידים הישראלים על תפקידה בוועדה לאנרגיה אטומית של האו"ם, כיצד עבודתה קשורה לפיצוץ שאירע בביירות וההזדמנות שיש לה לחלוק ולשתף על עבודתה עם בני נוער במסגרת מדען ברשת.
ורד שפירא העבירה סדנה מהנה לסבים-סבתות/הורים וילדים של אגודת הידידים בישראל ותעביר סדנה דומה לתורמי ויצמן מאגודת הידידים האירופאית.

אדם רבד ותמר לוי יעבירו במהלך חוה"מ סוכות סדנת מדע פעיל לכל המשפחה לתורמי אגודת הידידים הישראלית.

אנו רואים בכך הזדמנות לחשוף את אופן העבודה שלנו ואת המבחר הרחב של הפעילויות שלנו בקרב תורמי מכון דוידסון וגם להנעים את זמנם בזמן הסגר.

בזירת הפיתוח העסקי בימים אלו אילנה שיינין מסיימת את פיתוח חלק ב' של משחק מיינקראפט – הטבלה המחזורית ואנו עובדים על קידומו מול בתי הספר בסיוע יחידת השיווק למרות אי הוודאות והקושי לנהל תקציבים בתקופה זו.

דורית גרנות ונעמה חריט –יערי עומדות בפני שלב הטסטים במסגרת פיתוח המשחק הדיגיטלי שהן מפתחות בשותפות עם מיינדסט. בשבועות הקרובים הם יערכו פיילוטים בקרב ילדים. את הערכת המשחק נצטרך להתאים לימי הסגר ולפצח יחד עם הצוות המקצועי של יחידת ההערכה כיצד עורכים תצפיות וההערכה אפקטיבית מרחוק.