לכל התוכניות

יחידת המנהלה

מנהל היחידה: אמנון וידן

  • בתקופה זו יחידת המנהלה התמקדה בתכנון והכנה לשנת הפעילות תשפ"א להם היו שותפים גורמים רבים בארגון. הפעילות כללה חודשים של עבודה מאומצת להכנת תקציב תשפ"א שאושר על ידי הוועד המנהל (ספר התקציב יופץ בקרוב ויעלה גם לאתר הפנימי), שינויי כח אדם ושינויים במבנה הארגוני, עדכוני מערכות כגון תפנית ועץ הרכש, תכנון תכנית רווחה והתפתחות מקצועית, חידושי התקשרויות עם ספקים ועם לקוחות ועוד.
  • משבר הקורונה ממשיך להשפיע על כולנו ומחייב אותנו להתאים את פעילות הארגון בהתאם להנחיות המשתנות – החל מהתאמות בבניין הברווז לפעילות עם תלמידים, דרך המעבר לעבודה מהבית ועד לקבלת מענקים ותמיכות מהמדינה ומעקב אחרי שינויים בהנחיות וברגולציה.
  • סיימנו את הכנת הדו"ח הכספי והדו"ח המילולי לשנת 2019 אשר אושרו ע"י הוועד המנהל. במקביל, נקטנו בצעדים על מנת לצמצם ככל הניתן את הגרעון התקציבי הצפוי בשנת הפעילות תש"ף, שנה שהושפעה מאד ממשבר הקורונה.
  • סיימנו לשפץ ולחדש את מרבית המשרדים ולחדש צמחיה במבנים, להתקין מערכות וידאו קונפרס בחדרי הישיבות ואולם הברווז ולהכשיר את מעבדות כיכר הזכרון לקליטת פעילות.
  • מרכז הרישום הישן בבניין הברווז הפך למחסן לציוד לפעילות. החדר מכיל ציוד ברובו בתחום הפיזיקה, אך גם כזה המתאים לפעילות בגילאים הקטנים. הציוד מסודר כמו ב"חלון ראווה" (ר' תמונות) וכל התוכניות מוזמנות לבוא, לראות, להתייעץ ולהשתמש בציוד בתיאום עם הלבורנטיות.
  • לאחר התאמות ועבודות בכפר הנוער, קבלנו אישור נגישות למתחם.
  • אנו ממשיכים לעבוד על פיתוחי אפלטים לתוכניות השונות (הסתיים אפלט לזיהוי סלעים, אפלט פרמוטציות קלפים, תחזוקת אפלטים קיימים ועוד ...).
  • הוספנו יכולת הדרכת שמע אונליינית בשלוש שפות (ערבית, עברית ואנגלית) לתערוכה החדשה בבניין הברווז.
  • באתר דוידסון שיפרנו את חווית המשתמש בהרשמה לתוכניות השונות, הוספנו אפשרות להכנסת דפי נחיתה עצמאיים/חיצוניים כחלק מהאתר, הוספנו יכולת למשתמשים לקבל התראות כשכתבות חדשות עולות באתר ושדרגנו את מנגנון החיפוש באתר.
  • מיפינו ועדכנו את חיובי המיחשוב והתקשורת של המכון ובכך נחסכו לנו אלפי שקלים.
  • אנו נמצאם במהלכן של ביקורת עומק של החשכ"ל במשרד האוצר וביקורת פנים בנושא שכר.
  • קרן הסיוע לעובדים שנפגעו כלכלית ממשבר הקורונה חילקה כ-64 א' ₪ מכספי תרומות של עובדים ומתקציב מהארגון.
  • עדכנו נהלים וטפסים ובכללם נהלי בטיחות, שימוש בכרטיס אשראי, פורמט ארגוני להצעת מחיר ועוד.
  • תהליך הערכת העובדים השנתי החל והתקיימה הדרכה בנושא.
  • לקראת יציאתה של ענבל לחופשת לידה, קלטנו חשבת שכר ממלאת מקום, גלית הררי, שתיתן מענה לעובדים בנושאי שכר ונוכחות. ניתן לפנות אליה במייל: galit.harary@weizmann.ac.il
  • למרות מגבלות הזום, קיימנו הרמת כוסית וירטואלית לשנה החדשה.