הערכת תוכניות
מהי פעילות חינוך מדעית טובה? איך ניתן לדעת שהשגנו את מטרותינו? מהם הכלים הטובים ביותר להערכה של פעילות בחינוך המדעי?
יחידת ההערכה מספקת שירותי הערכה מגוונים ליחידות מכון דוידסון לחינוך מדעי ולתוכניות השונות שהוא מציע כמו גם לגורמי חוץ העוסקים בחינוך מדעי. היחידה נותנת שירותים של מיפוי וסיוע לארגון בבניית ידע מקצועי בתחומים של חינוך מדעי. שירותי ההערכה הפנימיים מסייעים למכון לבחון את השפעתו ואת מידת האפקטיביות של התוכניות, לפתח כלים נוספים המיועדים להערכת חינוך מדעי, ולסייע בתהליכי פיתוח והתמקצעות בארגון. לקוחותינו מונים כמה מן הגופים המרכזיים העוסקים בחינוך מדעי בארץ.
כל פעולות הערכה מתבצעות בשותפות עם אנשי התוכניות.
בין התחומים שבהם עוסקת היחידה:
- הערכה מעצבת של פעילויות ותוכניות
- הערכת נושאים רוחביים הנמצאים בליבת העשייה במכון
- סיוע בהגדרת ייעוד, מטרות ויעדים לפעילויות השונות
- בניית כלי מיון לתוכניות והפעלתם
- הערכת השפעת המכון בתחומים שונים, והשפעות ההשתתפות בתוכניות על בוגרי הפעילויות
- הכשרת עובדים לביצוע ההערכה
- הכשרות עובדים (סדנאות) בתחומים משיקים להערכה
- השתתפות בתהליכי למידה ארגונית
- שירותי הערכה לגורמי חוץ העוסקים בחינוך מדעי
קהל:
רשויות, ארגונים, בתי ספר העוסקים בחינוך מדעי
מקום:
במקום בו מתקיימת התוכנית
מחיר:
מותאם תוכנית
אֵיך:
ניתן לפנות למנהלת היחידה, נעמה בר-און, להתחלת התהליך