בית ויצמן לבית ספר יסודי

מדענים ומנהיגים
קהל יעד: כיתות א'- ו'
פעילות חווייתית הכוללת משחקי חפצים, הרכבת פאזל וירטואלי ומשימות דרכן לומדים הילדים אודות דמותו של ד"ר חיים ויצמן המדען והמנהיג. בתחנות בהן יבקרו ועבור כל משימה אותה ישלימו יזכו המשתתפים בחותמת בכרטיס ביקור מיוחד.

עולים ומגלים
קהל יעד: כיתות א'-ו'
משחק רצפה ענק של סולמות וחבלים. משחק משלים לפעילויות האינטראקטיביות להעצמת חווית הלמידה מהביקור בבית ויצמן.

הפטנט הגדול
קהל יעד: כיתות ג'- ו'
הימים הם ימי מלחמת העולם הראשונה בבריטניה הגדולה. ויצמן עומד לקראת רישום פטנט סודי חדש שיכול לשנות את סדר הדברים בעולם כולו. דרך משחק משימות חוויתי בבית ויצמן ובחצר האחוזה יהיה על התלמידים לעזור לד"ר חיים ויצמן לרשום את הפטנט הגדול הבא.

מפתחות להצלחה
קהל יעד: כיתות ד'-ו'
במהלך הסדנה התלמידים יכירו מספר "מפתחות להצלחה" בהם החזיק ד"ר ויצמן כמנהיג ציוני וכמדען. דרך משחק ופעילות קבוצתית נדון בחשיבותם של ההשכלה, הנחישות וכושר ההמצאה כגורמים המעודדים הצלחה. 

תעלומה באחוזה
קהל יעד: כיתות ה'-ו'
ערב מלחמת העצמאות ובית הנשיא הראשון נמצא בסכנת הפגזה מן האוויר. בכדי שמיקום משכן הנשיא לא ייחשף הורד דגל הנשיאות מן התורן, הוסתר ברחבי האחוזה ומאז נעלם. רק מי שמכיר את סיפור חייו של ויצמן יוכל לגלות היכן הדגל נמצא. לכו בעקבות הרמזים, פתרו את כתב החידה ומצאו את דגל נשיא המדינה.