גן המדע ובית ויצמן בכניסה חופשית ובאווירה חגיגית

סיור עצמי בגן המדע ע"ש קלור

 

שעה: 21:00-17:00
גיל מומלץ: 3+
מיקום: גן המדע ע"ש קלור
מספר פעילות: 45

במרבית המוזיאונים אתם מתבקשים "לא לגעת במוצגים" – אצלנו אתם מתבקשים לעשות בדיוק את ההפך! מוזיאון גן המדע ע"ש קלור הוא מוזיאון המדע הראשון בעולם שנבנה תחת כיפת השמיים והמבקרים בו מתבקשים לגעת, להתנסות ולשחק בעשרות מוצגים הפזורים על פני עשרה דונם של מדשאות ירוקות.

 

ביקור בבית ויצמן

משחק אינטראקטיבי: הפטנט הגדול של ויצמן

שעות הפעילות: 20:00-17:00
גיל מומלץ: 6+
מיקום: בית ויצמן
מספר פעילות: 40

לרגל חגיגות 70 שנה למכון ויצמן למדע, אתם מוזמנים להשתתף במשחק משימות אינטראקטיבי בבית הנשיא הראשון.

ד"ר ויצמן, מדען מוערך ומדינאי מפורסם עומד לקראת רישום פטנט סודי שיכול לשנות את העולם ואתם יכולים לעזור לו במשימה! דרך משחק אינטראקטיבי הכולל שימוש בטלפונים החכמים שלכם, תחשפו רמזים ותפתרו את כתב החידה בדרך לרישום הפטנט הגדול הבא.
 

ביקור במרכז המבקרים על שם לוינסון

שעה: 20:00-17:00
גיל מומלץ: 10+
מיקום: מרכז המבקרים
מספר פעילות: 43

מרכז המבקרים על שם לוינסון הוא מרכז אינטראקטיבי, חדשני ומרתק, שבו תוכלו לצאת למסע בעקבות הסקרנות. במהלך הביקור תתנסו בהפעלת תחנות אינטראקטיביות, תצפו במיצג מולטימדיה מרהיב ותשתתפו בפעילויות המציגות את עולמם של מדעני ומדעניות מכון ויצמן למדע המרחיבים את גבולות הידע האנושי, חושפים את נפלאות הטבע ומפענחים את סודות היקום.

 

סיור עצמי בקמפוס מכון ויצמן

שעה: 20:00-17:00
גיל מומלץ: 10+
מיקום: מרכז המבקרים
מספר פעילות: 44

צאו לסיור עצמי בקמפוס מכון ויצמן למדע באמצעות אפליקציה ייעודית. במהלך הסיור תוכלו להתוודע לאדריכלות הייחודית, לעצים הנדירים ולפסלים המגוונים המקשטים את הקמפוס.    
לאחר הורדת האפליקציה, תוכלו לבחור מתוך 4 סיורים מובנים: סיור בנושא אדריכלות, סיור בנושא עצים, סיור בנושא פיסול או סיור כללי. לחלופין, תוכלו לבנות מסלול סיור בהתאמה אישית  על ידי בחירת מוקדי העניין, ולנווט אליהם בקלות. 

להורדה באייפון | להורדה באנדרואיד