שיפור למידה במתמטיקה (של"ב)
איך נסייע לתלמידים להצליח במקצוע המתמטיקה, שמשפיע רבות על הדימוי העצמי של התלמידים ועל אופק ההתפתחותי שלהם? גם למשוואה עם נעלם כזה יש פתרון
אם אתם מורים למתמטיקה בקבוצות לימוד הטרוגניות ברמות השונות, ייתכן שהבחנתם שתלמידיכם מתחלקים לשלוש קבוצות: תלמידים בעלי תפקוד לימודי גבוה וקשיים בהבנת התכנים, תלמידים בעלי כישורים קוגניטיביים גבוהים ופערי ידע, תלמידים בעלי יכולות גבוהות במיוחד.
לימוד בכיתה שתלמידים משלוש הקבוצת הללו לומדים בה ביחד עשוי להיות מאתגר במיוחד, שכן כל תלמיד דורש קצב, יחס וכלי לימוד אינדיבידואליים. בעזרת מנחה מטעמנו שמגיע בקביעות לכיתה ולוקח חלק פעיל בשיעור תוכלו לא רק לאפיין את התלמידים, אלא גם להעניק משוב למורים ולספק להם מענה עוטף של הדרכה, כלים, תמיכה וליווי, שיאפשרו להם להביא את הכיתה לרמה הנדרשת לבגרויות ואף מעבר לה. פרט למפגשים של המנחה עם המורים בבית הספר יתקיימו מפגשים אישיים עם התלמידים, ובנוסף מפגש יוקרתי של כל הכיתה במתחם מכון דוידסון לחינוך מדעי ברחובות.
קהל:
מנהלי בתי ספר, רשויות או מחוזות
זְמַן:
הרישום לתוכנית מתקיים בחודשים אפריל-יוני. תחילת התוכנית עם פתיחת שנת הלימודים הבאה. המסלול נמשך כשלוש שנים. מפגשים מתקיימים אחת לשבוע או אחת לשבועיים וכוללים שעת צפייה פעילה, שעת משוב, פיתוח משאבי למידה מותאמים ומעקב אחר התקדמות תכניות העבודה.
מקום:
בבית הספר, במהלך שיעור המתמטיקה יחד עם המורה והכיתה. מפגש כיתתי פעם בשנה במכון דוידסון לחינוך מדעי שבמכון ויצמן למדע ברחובות
מחיר:
העלות משתנה בהתאם לצרכי בית הספר
אֵיך:
לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר ניתן לפנות ל: Malka.Brender@weizmann.ac.il