לכל התוכניות

פריזמה לחטיבה העליונה- מגמת פיזיקה

בואו לחשוף את תלמידיכם לפעילויות hands on במעבדות מתקדמות ומאובזרות המותאמות לקדמת המדע העכשווי. הביאו אותם ליום חוויתי בקמפוס מכון דוידסון לראות ולהרגיש מדע. הפעילויות מותאמות למגמות השונות ומועברות על ידי צוות מיומן ומקצועי.

גלו מה מעסיק כיום מדענים ואנשי מדע, העשירו באמצעות התנסות מעשית את התכנים התיאורטיים שנלמדו בכיתה ובצעו פעילויות חקר לבגרות בכימיה

כיתות בחטיבה העליונה

מועד הפעילות נקבע בתיאום מראש. משך הפעילות כ-5-4 שעות

במכון דוידסון לחינוך מדעי שבמכון ויצמן למדע ברחובות

96 ש"ח לתלמיד ל-2 פעילויות מעבדה קצרות (כ-3.5 שעות) או לפעילות מעבדה אחת ארוכה (מעל 4 שעות) | 75 ש"ח לתלמיד לפעילות מעבדה קצרה וסיור בבית ויצמן (כ-3.5 שעות)

כיתה של פחות מ-15 תלמידים תחויב לפי 15 תלמידים

בהזמנה טלפונית בלבד דרך מרכז הרישום: 08-9378300

באופן פיזיקלי:
כיתות י׳

הפעילות מורכבת מהדגמות קצרות מתחומים שונים ומגוונים. ההדגמות משעשעות ומציעות הסברים לתופעות פיזיקליות תוך הדגשת הקשר שלהן לחיי היום-יום. בפעילות ייחשפו התלמידים לתחומים שונים בפיזיקה ביניהם: חשמל, מגנטיות, מכניקה, גלים (מכניים ואלקטרומגנטיים), קרינה ולחץ.

בית ויצמן: החיידק של ויצמן
כיתות י'-י"ב

פעילות אינטראקטיבית בדגש על חדשנותו המדעית של ד"ר חיים ויצמן ותרומת מחקרו הביוטכנולוגי לניצחון בריטניה במלחמת העולם הראשונה. במהלך המשחק נחשוף את הקשר בין הישגיו המדעיים לפועלו בתנועה הציונית.

בית ויצמן: אתגר קופסאות הבריחה של בית ויצמן
כיתות י'-י"ב

משחק אתגרי המעודד חשיבה מחוץ לקופסה. האתגר כולל שלוש קופסאות נעולות במנעולי קוד אותן עליכם לפתוח. לא נדרש ידע קודם - רק שיתוף פעולה וחשיבה יצירתית. האתגר פותח עולם שלם של חוויה, ידע ואתגר סביב דמותו של ד"ר חיים ויצמן ופועלו. ניתן לפיצוח בכל שפה.
התשלום עבור קופסאות הבריחה יתבצע בנפרד בתיאום מול בית ויצמן