מגפות מדבקות וקטלניות הופיעו מאז ומתמיד ופגעו במיליוני בני אדם. כאלה היו מגפת "המוות השחור" בימי הביניים שחיסלה שליש מאוכלוסיית אירופה, וכך גם השפעת הספרדית של תחילת המאה העשרים, שהפילה בין 50 ל-100 מיליון קורבנות.
כשחיידק או נגיף מתפשט, הוא צריך להיות מאוד מדבק, אך גם לא להרוג מהר מדי את הפונדקאי כדי שיוכל להדביק פונדקאים נוספים. במשחק שלפנינו יש לכם מטרה אחת - להשמיד את כל אוכלוסיית העולם באמצעות נגיף, חיידק או טפיל קטלני ומדבק. לשם כך עליכם לפתח לו תכונות שיאפשרו הדבקה מהירה אך גם להימנע מגילוי מוקדם מדי או מהרג מהיר מדי של הפונדקאי.

Online Arcade Games - InstArcade

המשחק פותח בידי Crazy Monkey Games

מטרת המשחק היא להדביק ולהרוג כמה שיותר אנשים בכמה שיותר מדינות. הדרך לעשות זאת היא באמצעות האבולוציה של הנגיף, החיידק או הטפיל. ככל שתדביקו יותר אנשים תקבלו יותר נקודות, שבאמצעותן תוכלו לקנות שדרוגים שיקלו עליכם את המלאכה.

להתחלת המשחק לחצו על Play מתחת לפרצוף הקוף. כשמסך המשחק יעלה לחצו על New Game. למשחק מהיר ופשוט בחרו בדרגת הקושי Relaxed, ולמשחק ארוך ומורכב יותר בחרו ב-Realistic. כעת בחרו את מחולל המחלה: Virus=נגיף, Bacteria=חיידק, Parasite=טפיל. הווירוס הוא הכי מדבק, החיידק עובר אבולוציה מהירה יותר והטפיל הכי קשה לאיתור.

במסך הראשון תראו את מפת העולם ומצד שמאל יהיה רשום לכם איפה המשחק מתחיל (באיזה אזור בעולם נדבק האדם הראשון).
תפריט Disease מציע שורה ארוכה של אפשרויות התפתחות בצורת ההדבקה, הסימפטומים של המחלה והעמידויות שלה. בחרו בתבונה בתכונות שתרצו לקנות, כדי שתוכלו להדביק כמה שיותר מדינות לפני שתסגורנה את גבולותיהן ולא תאפשרנה יותר הדבקה. בתחתית התפריט תוכלו לראות עד כמה המחלה מדבקת, קטלנית וניתנת לזיהוי. השתמשו בפרמטרים אלו בתבונה.
בתפריט World תוכלו לראות עד כמה התפשטה המחלה ועד כמה קרובים החוקרים לפיתוח חיסון שיחסל את הסיכוי שלכם להדביק חולים נוספים

עצה: השיטה היעילה ביותר היא להדביק כמה שיותר אנשים בכמה שיותר מדינות בלי להרוג אותם, ולאחר מכן לקנות סימפטומים קטלניים ולחסל את כולם.

נשמח לשמוע לאילו שלבים הגעתם, אילו פתרונות יצירתיים מצאתם ובמיוחד היכן נתקעתם.
בהצלחה!