הכותב הוא חוקר בתחום החינוך המדעי באוניברסיטה החופשית של ברלין. הוא בוגר המחלקה להוראת המדעים במכון ויצמן למדע ועשה פוסט–דוקטורט באוניברסיטת מישיגן–סטייט. מחקריו מתמקדים בשילוב כלים דיגיטליים מתקדמים בהוראת ולמידת מדעים, תוך דגש על למידה מבוססת פרויקטים, חשיבה מערכתית וחשיבה ביקורתית.
- 1 כתבות
- 4 תגובות
-
גחלילית
לקחת את הזמן
מיוון העתיקה ועד ימי הקורונה, כדי להבין נכון את המציאות עלינו לעצור לרגע את השיפוט – ולחשוב
14 בנובמבר, 2020 זמן קריאה משוער 7