בית ויצמן לחטיבת הביניים

תחנות בחייו
קהל יעד: כיתות ז'-ט'
משחק חווייתי הכולל פתרון חידות וביצוע משימות, באמצעותו ילמדו התלמידים אודות ציוני דרך היסטוריים לאורך ציר חייו של ד"ר חיים ויצמן. מעבר לחוויה הלימודית, המשחק מפתח עבודת צוות וחשיבה מחוץ לקופסה.

סדנת מנהיגות
קהל יעד: כיתות ז'-ט'
במהלך הפעילות נברר אילו תכונות דרושות למנהיג אידיאלי ואילו כישורים אישיים קידמו את ד"ר חיים ויצמן בדרכו כמנהיג ציוני וכאיש מדע. הנושאים יועברו באמצעים טכנולוגיים הקרובים למציאות היומיומית של התלמידים.

עולים ומגלים
קהל יעד: כיתות ז'-ט'
משחק רצפה ענק של סולמות וחבלים. משחק משלים לפעילויות האינטראקטיביות להעצמת חווית הלמידה מהביקור בבית ויצמן.

החיידק של ויצמן
קהל יעד: כיתות ט'
משחק אינטראקטיבי בדגש על החדשנות ויזמות. במהלך המשחק נכיר את תרומת המחקר הביוטכנולוגי של ד"ר חיים ויצמן לניצחון בריטניה במלחמת העולם הראשונה. הפעילות מלווה ברמזים ובמשימות דרכם יחשפו המשתתפים את הקשר בין הישגיו המדעיים של ויצמן לפועלו בתנועה הציונית.

בית לאומי
קהל יעד: כיתות ט'
הימים הם ימי מלחמת העולם הראשונה ובריטניה כובשת את ארץ ישראל. דרך משחק משימות ופתרון חידות בדגש היסטורי, יגלו התלמידים את המהלכים שקדמו למתן הצהרת בלפור ומי היו השחקנים המרכזיים שהביאו לקבלתה.