לכל התוכניות

חשיבה מתמטית למתקדמים

החוג הוא מפגש מפתיע ומסקרן עם המתמטיקה, המפתח את היצירתיות, המקוריות והסקרנות של התלמידים. עולם המתמטיקה יסייע לתלמידים בכל תחום שיבחרו בהמשך דרכם

למרות השם המטעה, חשיבה מתמטית אינה דורשת חישובים או שימוש במחשבון, וגם לא הרבה ידע מתמטי. תחת זאת, התלמידים נדרשים לגלות יצירתיות, חשיבה מקורית והרבה תשוקה למתמטיקה!

מטרת החוג היא לחשוף את המשתתפים לבעיות מתמטיות שאינן בעיות "סטנדרטיות", שהם רגילים לפתור בשיעורי המתמטיקה בבית הספר. במסגרת החוג נפתור בעיות בהסתברות ובקומבינטוריקה, נשחק במשחקי חשיבה מתמטית (סודוקו, קאקורו) ונתמודד עם חידות היגיון – תרגילי כפל שבהם מספרים הוחלפו באותיות, תשבצי מספרים, תשבצי היגיון, חידות מטבעות מזויפים, חידות שחמט ועוד. נרכוש גם כלים חשובים המשמשים בתחום המחשבים, כגון אלגוריתמים, ספירה בינארית והצפנה, בפעילויות ייחודיות וחווייתיות.

קהל:

תלמידי כיתות ו'-ז'

זְמַן:

מועד הפתיחה: 19 באוקטובר 2017
בכל יום ה', בשעות: 17:45-16:15, פעם בשבוע למשך 20 מפגשים

מקום:

מעבדה 14, מתחם מכון דוידסון צפון במכון ויצמן למדע שברחובות

מחיר:

1350 ש"ח (עד שישה תשלומים ללא ריבית)
הנחה לאחים או לנרשמים ליותר מחוג אחד: 10% הנחה על חוג שני ואילך. אין כפל הנחות. לקבלת ההנחה יש לפנות למרכז הרישום בטלפון: 08-9378300

אֵיך:

ניתן להירשם דרך האתר (מומלץ במחשב אך ניתן גם במכשירים ניידים) או להתקשר למרכז הרישום
שימו לב: מספר המקומות מוגבל, ההרשמה על בסיס מקום פנוי

עוד על התוכנית

בחוגים של מכון דוידסון לחינוך מדעי נערוך הדגמות מדעיות, ניסויי מעבדה, הרצאות מרתקות וסיורים בגן המדע בהדרכת מדריכים מנוסים ובעלי השכלה גבוהה בתחומי המדעים.

למידע ולפרטים נוספים: 08-9378300

רוצים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!