הסדרי הנגישות במכון דוידסון לחינוך מדעי

מכון דוידסון לחינוך מדעי רואה חשיבות רבה בהנגשת שירותיו לאנשים עם מוגבלויות, במטרה לענות על צרכיהם הייחודיים ולהבטיח יחס שוויוני ומכובד, עצמאות ובטיחות לכולם ולכולן. המכון מקפיד לפעול על פי הנדרש בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח-1988 ובתקנות שהותקנו מכוחו, ונאמן ללוחות הזמנים הקבועים בדין להשלמת מלאכת ההנגשה.

נגישות אתר האינטרנט של המכון

המכון פועל בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568: "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" לרמה AA. התקן הישראלי הזה זהה למסמך הקווים המנחים של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת: Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0.
למרות מאמצינו להנגיש את כל דפי האתר, ייתכן שיתגלו חלקים באתר שטרם הונגשו במלואם.

אנו ממשיכים במאמצינו לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש נוח בו לציבור כולו.

 

אמצעי הנגישות באתר:

  • תקינה: האתר מותאם לשימוש בכל הדפדפנים הנפוצים, בגרסתם העדכנית ביותר.
  • הגדלת התצוגה באתר: גולשים כבדי ראייה יכולים להגדיל את התצוגה באתר באמצעות לחיצה בו-זמנית על המקשים  "Ctrl" ו"+" (קונטרול פלוס). כל לחיצה על צמד המקשים הזה תגדיל את התצוגה ב-10 אחוזים. כדי להקטין את התצוגה יש ללחוץ בו-זמנית על המקשים  "Ctrl" ו-"-" (קונטרול מינוס).
  • הפעלת האתר באמצעות מקלדת: גולשים המתקשים בהפעלת עכבר יכולים לגלוש באתר באמצעות המקלדת. לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תאפשר לעבור בין הקישורים שבעמוד. לחיצה על Enter תפעיל את הקישור המסומן.
  • תמיכה בטכנולוגיות מסייעות: האתר מותאם לצפייה של אנשים עם מגוון מוגבלויות ותומך בתוכנות קריאת מסך. בדיקת הנגישות של תכני האתר נעשתה באמצעות תוכנת קריאת המסך NVDA.

 

רכזת נגישות:

בהתאם למחויבותנו להנגשת שירותי המכון, ועל פי דרישות הדין, פועלת במכון רכזת נגישות: עובדת המכון לירז יצחק. אנא פנו אליה בכל בקשה או שאלה הקשורות לנגישות:
דואר אלקטרוני: liraz.yizchak@weizmann.ac.il
טלפון: 08-9378499
פקס:08-9378442

 

 

למידע ולפרטים נוספים: 08-9378300

רוצים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!